Καλώς ήρθατε στο:http://aeroporiapostratos.blogspot.gr ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ παρουσίασης θεμάτων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα. Στείλτε το άρθρο σας στο: aeroporiapostratos@gmail.com


"ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ"

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΕΛΟΥΣ Δ.Σ Ε.Α.Α.Α./ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΤΡΩΝ



Παρακαλώ για την δημοσίευση στην σελίδα σας, την παραίτησή μου από μέλος του Δ.Σ της ΕΑΑΑ/ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΤΡΩΝ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιάννης Ζαχαράκης
Επγός ε.α.

Αγαπητοί συνάδελφοι και αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητά ορφανικά μέλη,μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου σας ευχαριστώ για την ιδιαίτερη τιμή που μου κάνατε να με επανεκλέξετε πρώτο σε σταυρούς στο Δ.Σ. της ΕΑΑΑ/Παραρτήματος Πατρών, όπου ανέλαβα τη θέση του Αντιπροέδρου.

Ήρθα στην Ένωση με διάθεση να προσφέρω σε ένα Παράρτημα που είναι ανοικτό στην τοπική κοινωνία και όχι για να διαγράψω ή να υποσκάψω το έργο κανενός. Μέχρι σήμερα κατά την 38ετή θητεία μου στην Π.Α. πορεύτηκα με όλα εκείνα τα στοιχεία που επέδειξα και διατηρώ ακόμη και σήμερα στην αποστρατεία μου, ήτοι: εργατικότητα, αξιοπρέπεια, συναδελφικότητα, ειλικρίνεια, αλληλοσεβασμό, εντιμότητα και ηθική. Προσπάθησα να είμαι χρήσιμος και όχι κατ’ ανάγκη ευχάριστος, με ειλικρινή διάθεση προσφοράς προς όλα τα μέλη του Παραρτήματος και πάντοτε σύμφωνα με τις υπάρχουσες δυνατότητες, με ευθύνη και ανιδιοτέλεια. Θα ήθελα όμως να εκφράσω και την συγγνώμη μου προς κάθε άλλο συνάδελφο που σε στιγμές ψυχικής φόρτισης και εκνευρισμού, έγινα δυσάρεστος και έκανα λάθη, εξ άλλου ουδείς αλάνθαστος. Δεν έχω επιτρέψει στον εαυτό μου να μου στερούν την ελεύθερη έκφραση των απόψεών μου αλλά ούτε να μου επιβάλουν απόψεις και πρακτικές που δεν συμφωνώ και ούτε να προσυπογράφω προσχεδιασμένες αποφάσεις.

Με βαθύ αίσθημα ευθύνης απέναντι σε σας και με μεγάλη προσωπική απογοήτευση, αισθάνομαι την ανάγκη να παραιτηθώ από Αντιπρόεδρος και μέλος του Δ.Σ. του Παραρτήματος.

Η παραίτησή μου δεν σχετίζεται με την διαφωνία μου σε διάφορα θέματα, αλλά κυρίως με την υπονόμευση και την απαξίωση στο πρόσωπό μου για τις υπηρεσίες που προσέφερα, τόσο στο Παράρτημα, όσο και στους συναδέλφους, ως ταμίας στο προηγούμενο και ως Αντιπρόεδρος στο τωρινό Δ.Σ., από ορισμένα μέλη του Δ.Σ., τα οποία δεν λειτουργούν συλλογικά αλλά συμπεριφέρονται απαξιωτικά και με αλαζονεία, με εσκεμμένη παράλειψη ενημέρωσής μου, για τις ενέργειές των, που προσβάλλουν την αξιοπρέπειά μου και την προσωπική μου ηθική. Αποκορύφωμα όλων ήταν η διοργάνωση της εκδρομής στην Β. Ελλάδα-Βουλγαρία, χωρίς καμία συζήτηση και απόφαση του Δ.Σ., με αποτέλεσμα την ακύρωσή της, λόγω των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν στην πορεία.

Αγαπητοί Συνάδελφοι, εγώ δεν άλλαξα, είμαι και θα είμαι αυτός τον οποίο γνωρίσατε όλα αυτά τα χρόνια, που ασχολούμαι με τα κοινά του Παραρτήματός μας. Θα παραμείνω απλό μέλος της ΕΑΑΑ/Παραρτήματος Πατρών και θα προσφέρω μέσα από αυτή μου την ιδιότητα, τις γνώσεις μου σε σας , που αποκόμησα ως μέλος και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Παραρτήματος, (όσο ο Θεός θα μου δίνει υγεία).

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/ είναι ένα ελεύθερο ακομμάτιστο Ιστολόγιο, που έχει ως σκοπό την παρουσίαση θεμάτων - ανακοινώσεων των Αποστράτων. Με Αντικειμενικότητα, Τεκμηρίωση των Ειδήσεων και Σεβασμό στην Αεροπορική Ιδέα!
Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των συγγραφέων των άρθρων που μας ζητούνται για ανάρτηση - των σχολίων των επισκεπτών μας στο κάτω μέρος των αναρτήσεων - καθώς και των θεμάτων που αναμεταδίδουμε για πληροφόρηση από άλλα Ιστολόγια ή το διαδίκτυο. Όλα τα ανωτέρω τα αφήνουμε αποκλειστικά στην κρίση των αναγνωστών μας. Εμείς απλά κάνουμε καταγραφή των γεγονότων. Μπορείτε και σεις να στείλετε προς ανάρτηση τη δική σας άποψη ή και το σχόλιο σας . Σε περίπτωση που υπάρξει ανάρτηση, της οποίας είστε κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων, ή που θίγεστε από αυτή, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την απαραίτητη διόρθωση. Εάν έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω δεν θα έχει γίνει εσκεμμένα από μέρους μας.
Τα σχόλια επιτρέποντα καθώς και τα ανωνύμως. Σας παρακαλούμε όμως στα γραφόμενά σας να είστε ευπρεπείς - σύμφωνα με τους Νόμους και να αποφεύγονται ύβρεις κατά προσώπων και ατεκμηρίωτων στοιχείων. Η ανάρτησή των σχολίων θα γίνεται με μικρή καθυστέρηση και μετά από σχετικό έλεγχο ΜΟΝΟΝ για την ευπρέπεια του λόγου και για την αποφυγή τυχόν δυσάρεστων μελλοντικών καταστάσεων μεταξύ προσώπων που πιθανόν να θίγονται. Οι επισκέπτες – αναγνώστες μας μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και όπως το επιθυμούν. Στο Ιστολογίο μας διατηρούμε το δικαίωμα της ευπρέπειας λόγου όλων των συμμετεχόντων συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των αναγνωστών μας , παρακαλούμε σεβαστείτε το, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συνεργασία σας.
aeroporiapostratos@gmail.com

Ανακοίνωση aeroporiapostratos


Οι αναρτήσεις άλλων Ιστολογίων, τα άρθρα & oι επιστολές που δεχόμαστε για ανάρτηση και τις αναρτούμε αφορούν αποκλειστικά και μόνον τους υπογράφοντες. Δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε και τις απόψεις τους.

Μας αφορούν μόνον (όποτε και αν) οι δικοί μας σχολιασμοί & αναρτήσεις.

Στηρίζουμε όμως και προωθούμε το δικαίωμα του καθ΄ ενός να εκφράζεται ελεύθερα και το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών μας.

Σχόλια μη ευπρεπή (βλέπε πεδίο σχολίων) θα διαγράφονται.


ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ προς όλους τους << φίλους συναδέλφους>> του Διαδικτύου..... Blog(ατζήδες) & Facebook(άδες) : το copy - paste επιτρέπεται αλλά <μην ξεχάσεις>> στο τέλος να γράψεις την ΠΗΓΗ που το πήρες -aeroporiapostratos-¨Αυτό που ΔΕΝ θέλεις να σου κάνουν οι άλλοι ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ εσύ στους άλλους¨